sobota, 14 lipca 2012

GlossyBox Young Beauty

Wczoraj dostalam wyczekiwany juz od miesiaca limitowany Glossybox Young Beauty edycja niemiecka. I jakiez bylo moje zaskoczenie kiedy za skromna cene 9,95 euro zobaczylam az 4 produkty pelnowartosciowe i tylko jedna probke.

A oto cale pudeleczko po otworzeniu:)

Wszystko w pieknym rozowym pudeleczku:)

Aok Fluid krem antybakteryjny
Produkt pelnowartosciowy. 
Wartosc 4,99 euro za 50 ml
Wyprobowalam dzisiaj rano i jestem bardzo zadowolona. Bede go stosowala rano. Pieknie odswiezajaco pachnie, cudownie sie wchlania, no i opakowanie w tubce- uwielbiam. Jest estetyczne i higieniczne co jest bardzo wazne w przypadku kremow antybakteryjnych:)

BEBE Young Care zel do mycia twarzy i oczu
Moja probka ma 15 ml. Wartosc produktu 150ml to 3,89 euro

MANHATTAN Supersize Mascara
Produkt pelnowartosciowy.
Warosc 5,99 euro za 12 ml.
Szczoteczka wydaje sie ciekawa bo gesta. Ale jakos nie moge sie przekonac do tego tuszu. Dzisiaj umalowalam nim rzesy i jakies takie posklejane i powieki uwalone. Nie wiem nie wiem. Chyba dam mu jeszcze szanse jak troszke wyschnie:)

PALMOLIVE aromatyzujacy zel pod prysznic
Produkt pelnowartosciowy.
Wartosc 1,99 euro za 250ml
Zapaszek cudownyyyyyy!!! Czulam sie taka cudownie zrelaksowana:)

PLAYBOY Vip
Produkt pelnowartosciowy:D
Wartosc 10,99 euro za 30ml
Zapaszek dosc slodki choc do wytrzymania. Nie lubie zbytnich slodziakow ale ten ma w sobie pazur i jakas inna nute ktorej nie potrafie zidentyfikowac:). Ogolnie bede go uzywala jako pachnidlo wieczorowe.

Reasumujac placac 9,95 Euro dostalam produktow za 24 Euro. Zuzyje wszystkie i jestem naprawde zadowolona z tego boxa:). Nie ma w nich produktow ekskluzywnych jakie powinny byc w klasycznym Glossy ale takie jakie wlasnie na codzien stosuje i tak czy siak bym zakupila:)

5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dzisiaj dokupiłam sobie jeszcze 3 te peelingi bo teraz w promocji w SuperPharm za 3,5zł :D Są fajne, tanie i mają boskie zapachy <3

      A wracając do boxa to zakupiłam żel Palmoliwe z tej nowejserii tylko żółty o zapachu drzewa sandałowego i imbiru - boski <3

      Usuń
  2. ciekawy box i fajnie, że wszystko będzie w użyciu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny box;) lepszy niz niektóre zwykłe;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda super :) aż się przekonałam i założyłam konto na "dorosłym" glossy boxie... zobaczymy, co mi szczęście przyniesie ;) A przyznam szczerze, że wahałam się baaardzo długo...

    OdpowiedzUsuń